Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Saturday, November 26, 2011

Pemburu Rusa

Ohh.. Tidak !! , Rusa skrg dah pandai , tgk sapa yg buru sapa
 Dah dapat lesen P tuu.. hahahaa~~
( Aku pn x dpt lesen keta lagi :'( )
Haaa~~ Tengok !! , Rusa ni skrg dah berlatih nk menyamar jadi Manusia ... mmg lol .
 Hahahaa~~ Bukan tu jee . Tengok  , dah pandai main nyorok2 dah !!
Patut laa payah dah nmpk rusa kt Hutan !! 

Jadi kita perlu tahu time senang nk buru ni  .  Haaa~~ ni la dia time yg elok :
Haa , time ni dia sdg leka ... ( Uhhh Sedap nyaa Garuu.. ) hehehee~~
Hahahaa~~ , yang ni lagi la , korang boleh dpt Triple Kill ... huhuhuu~~

(︶ε︶メ)hehehee~~

Dulu suka sangat main Game Deer Hunter .. 

Penuh dgn kesabaran masa main ..

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Sunday, November 20, 2011

Jom Balik Jengka naik moto

Alaaa~~ Cuti Dah habis ... Masa utk belajar lak di Uitm Jengka ~~
Kali ni aku nk lebih Berhati-hati Di Jalan Raya .. Hahahaa~~
mana x nya , dah pernah jatuh moto dah .. huuu dah serik .. :P
Aku dah x nk lumba2 moto dah .
Walaupun Minah Pink(gmbr atas ni) ajak lumba .. Hahahaa~~
Kalo diorang kt gmbr atas ni ajak lumba pn aku x nk gak :P 
 TAPI
Kalo diorang ni Ajak lumba baru aku nak :
Hahahaa~~ , Sapa yang x tercabar nk lumba ngan diorang ni :P .. lol..
 Hehehee~~ tpi yala kn , aku ni masih x cukup hebat lagi bawa moto .
Kalo Hebat , mesti aku leh buat macam ni :
 Hehehee~~ Lepas ni aku akan jarang dah update blog ,
Sebab aku akan sibuk di Uitm nanti ~~

(︶ε︶メ) Rakan2

Doakan laa aku ni ,

Semoga Selamat Sampai , Dan x malas2 lagi ..

( Kena baca doa naik kenderaan sebelum memandu )

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Saturday, November 19, 2011

Haiwan : Telatah Pemburu

Hahahaa~~ Sekarang ni sapa yang buru sapa ?
Boleh terkencing di buat nyaa , kalo Singa ada dpn mata aku .. hehehee~~

Sekarang ni , saya bukan nk cakap pasal Singa ni :P
Tapi kisah buruan bawah ni :
" ko nk kemana tuu !! , ko fikir aku x dpt kejar ko !! "
" Haa dapat pn tangkap ko !! "
" Aghh .. , mana adil , korang 3 ekor , kejar aku sekor "
" Alaaa , sapa suruh ko x nk ajak member ko "
" Alaa diorang x nk , kita main benda lain la pulak "
" Kita main makan2 nk x ? "
" Wahh .. dengar macam menarik .. " 
Beberapa jam kemudian ..
" Ehh , dah nk malam la , aku blik dulu ya , nanti mak aku risau lak "
"ohh , ok2 aku pn nk blik gak " Sambil laga2 pipi ..

(︶ε︶メ)hehehee~~

kill only when hungry and then just walked away without hurting him

law of the wild

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Friday, November 18, 2011

Apa Akan Jadi Nanti ?

Yaa ~~ Apa akan jadi nanti ? . Itu lah persoalan yg di mainkn dlm fikiran ku ~~
hahahaa~~ kalo kita tgk gmbr kat atas ni ,
mana satu agak nya ya buaya tu akan pilih makanan ..
Daging yg besar di dpn nya atau  daging yg kecil di tangan orang tu .

Haaa~~ apa akan jadi kepada dua orang ni , yg silap arah tempat terjunan :P
yang laki tu kira ok laa , tpi yg pompuan ni mcm mna lak ?

haa , kalo tdi kt air , yang kat darat ni mcm mna pulak ? 

Korang fikir apa akan jadi kat diorang lepas gambar ni di ambil  .
Korang x fikir lak , apa yang jadi kt korang yg melihat gambar bawah ni ..
|
|
\/
OHhh~~ TIDAKk!!..  Apa yang akan berlaku kepada kita ..  Ia semakin HAMPIR !!..

(︶ε︶メ)hehehee~~

Harap apa yang korang fikir akan berlaku lepas tu ,

tak akan berlaku , hahahaa~~ ( Gelak Shin Chan )

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Thursday, November 17, 2011

Telatah Abang McDonald

Hahahaa~~ ( gelak Shin Chan ) , Rasa nya semua org kenal ngan si Ronald Mcdonald ni.
macam2 laa telatah dia ni buat ,

" Yaa , Encik , ada apa2 boleh bantu~~ Weeekk.. "
_
Hahahaa~~ sebenar nya dia ni boleh di jadikan tempat meluahkan perasaan .
Sapa2 yg putus cinta tu , g la jumpa Ronald McDonald ni :P .
Hahahaa~~  bukan pompuan jee tau yang dapat kasih sayang dri dia ni :P ,
tpi dia ni memang baik la ngan smua orang :P ," Wasupp.. Broo.. "
_
Hahahaa~~ Kesian gak ngan dia ni :P , di sebab kan terlalu popular ,
dia terpaksa menyamar nk beli makanan ~~ :P

(︶ε︶メ) ~~ hurmm~~

Lapar la pulak~~ , nk makan McDonald rasa nyaa~~ :P 

tpi kna tunggu org belanja :P

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Wednesday, November 16, 2011

Haiwan bawa Motosikal


Haaa~~ korang fikir korang je reti bawa motosikal ,
haiwan pn reti la weii~~hahahaa~~(Gelak Chin Chan)
Siap Cara haiwan bawa lebih betul dri kita ~~


yaa~~ saya tahu , Haiwan bawa moto lebih Cool dri kita bawa ,
hahahaa~~(gurau x bertempat :P )


Tengok2 , Manusia pn belajar naik moto ngan haiwan ni ~~
Haa~~ tpi cara yg paling tepat , Membawa motosikal adalah macam ni :
|
\/

Haa~~ , ni la cara yg betul membawa Motosikal , pandai gajah ni ..
*Selama ni motosikal yg bawa kita :P

(︶ε︶メ)haaiihh~~
malas betul la , nk g Jengka naik moto ni , jauh + lenguh ..
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Tuesday, November 15, 2011

Kereta Terbang

Haiihh~~ makin hari , jalan raya makin sesak dengan kenderaan ,
lebih2 lagi hari perayaan .
hahaa~ kan bagus kan kalo kereta boleh terbang , tak de la sesak nanti :P
hehee~~ rupanya kereta terbang ni telah pn di cipta , ohh x ku sangka . hahahaa~~
ingat kn Kenderaan dua alam jee.. telah dicipta :P .
_
 Yaa , ni la Kereta Terbang yg di beri nama Terrafugia Transition , 
yang boleh di bawa di darat ( jalan raya ) dan di udara .
ianya telah dibangunkan oleh graduan MIT (Massachusetts Institute of Technology).
hurmm , tpi hanya boleh bawa sorang jee penumpang , x leh bawa keluarga :P
_
Haa , tengok , simpan dalam rumah pn boleh , nk isi minyak pn mudah . hahahaa~~
kita kena ada satu ni ~~
_
Sebenar nya , nk bawa kenderaan ni , perlu juga ada lesen kapal terbang , hahahaa~~
kira , korang jgn nk berangan la nk ada :P .


(︶ε︶メ) ~~ hurmm~~

kalo saya ada satu ni , 

saya memang akan menunjuk2 depan orang ramai , hahahaa~~

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Monday, November 14, 2011

Comel nya Blobfish

Cool~~ 
Yaa , Inilah Blobfish , Haiwan lautan dalam .
Haiwan yang penuh dengan Mistery Effect dan mempunyai senyuman manis
Ohh~~ Comel nyaa~~ , x sangka Haiwan yg secomel ni di bela oleh Hibary

Blobfish ini juga dipanggil Psychrolutes marcidus . Tubuh  ia seperti satu lemak . Ikan ini hidup pada kedalaman di mana tekanan begitu tinggi , bahawa setiap tulang makhluk biasa akan meletup . Oleh kerana ketumpatan rendah jisim seperti agar-agar dia boleh terapung di atas dasar laut. Ia adalah ikan yang sangat lemah otot . Kehidupan Blobfish sebenarnya 80 kali ganda lebih tinggi dari paras laut biasa. Blobfish ini tinggal di Australia dan Tasmania pada kedalaman 800 meter. Haiwan ini jarang dilihat atau dijumpai, tetapi beberapa orang yang membuang jaring mereka ke dalam laut dalam mempunyai kemungkinan untuk menangkap makhluk yang comel ini .

hahaha~~ Sebenar nya , Haiwan ni , x de la begitu hodoh pn ,
Blobfish ni agak comel , apabila berada di tempat asal nya ( di dasar lautan dalam )
_
Haa~~ comel kn , x de la teruk sangat . Di sebab kan , x bnyk hidupan di situ ,
jadi dia x de kawan , tu la murung je mulut nya .
Kalo dia senyum , pehh mmg terbaik  laa.
_
ohh , kesian , sapa la yg tangkap dia , boleh makan ke , 
kalo Hibary tau , hbis la sapa yg tangkap haiwan ni , hahahaa~~ :D

(︶ε︶メ)hehehee~~

teringat dulu aku ada bela ikan mas , 

pastu aku x reti nk tukar air aquarium tuu

pastu ikan tu mati , haa , teruk nya aku ni :P

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Sunday, November 13, 2011

Teka-teki MATH

 Yaa ~~ hari ni saya ada terjumpa satu teka-teki math , macam mana benda ini berlaku , 
kalo anda tengok , mesti anda rasa pelik & anda akan berkata " Tak logik ni "
yaa ini laa , Teka - Teki Math Luas Segi Tiga :
 haa~~ macam mana ini berlaku , Masa di fikir2 baik2 , 
Akhir nya saya jumpa gak jawapan nya :D

Ok , di sini kalo anda perhati kan , bulatan Merah menunjukkan bucu atau garisan lurus tu tepat kena titik tengah 4 petak tu & ia nya membengkok sikit ( x leh nmpk ) . Bulatan Biru di Gambar A ia kebawah sikit line tu dan Bulatan Biru di Gambar B keatas sikit line tu , Jadi kesimpulan nya line kecil pada Gambar A tu sama luas dgn lubang kecil di Gambar B ,
_
Lagi satu , Cuba Anda ambil pembaris & buku petak2 ( graf pn boleh ) ,
pastu cuba garis macam di bawah :
Nampak kan ada Lebih , ini menunjukkan segitiga biru kehijauan tu x boleh wujud !! :P
inilah ilusi mata~~

(︶ε︶メ)hehehee~~

Saya tak pandai terang kn , tpi harap anda faham

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Saturday, November 12, 2011

Menjawab Soalan Nurkilan Aja

yaa , Saya Telah di Tag Oleh Nurkilan Aja
Sebenar nya x nak jawab . hahahaa~~ tpi dh janji nk jawab :D

1.        Apa nama panggilan di kampung?
Aqi
  2.       Kenapa anda suka berblogging?
Sebab dapat mengisi masa lapang yg mmg sentiasa lapang . 
 3.       Anda rasa hidung anda mancung ke kempis ke kembang?
hahahaa~~ tentula mancung .
4.       Bila kali terakhir anda korek hidung?
tadi ehh rasa nya x pernah  
5.       Artis Hindustan yang diminati
Shah Rukh Khan
     6.       Ibu dan ayah, mana satu anda sayang lebih?
sama je dua2 , dua2 saya Sayang <3
7.       Binatang yang paling anda takut. Kenapa?
tentu la Ulat Sampah , sbb lendir & berbau~~
8.       Bila kawan ajak shopping, GF ajak tengok wayang
dalam masa yang sama mana satu anda pilih?
Saya pilih kawan ( tentu  la sbb saya single )
9.       Anda tidur di dalam bilik yang gelap atau cerah? Kenapa?
 Gelap , sbb x leh tido kalo terang :D .
10.   Bila anda membeli sebentuk cincin, tangan mana yang anda pakai, kiri @ kanan.
Kiri kut (x pernah ada cincin lgi :D ) 
11.      Bagaimana kedudukan kepala anda sewaktu sedang berjalan ?
 Jalan mengundur pandang straight ke depan , bru Cool .

      Soalan Saya : 
            1  . Nama penuh apa ?
            2 . Sihat ?
            3 . Dah makan ?
            4 . Suka makan apa ?
            5 . Sedang baca entry saya ke ?
            6 . Suka main apa ?
            7 . Pandai masak tak ?
            8 . Reti masak apa ?
            9 . Suka tengok drama korea tak ? 
            10 . Blog saya ni Cool tak ?
             11 . Sapa orang yg anda paling Sayang selapas ibubapa anda ?
          
Maaf Saya terpaksa bagi Soalan ni kepada 11 mangsa saya :D ni :
saya main ambil jee~~  jadi kalo x nk jawab pn x apa :D

Syarat tag game ini adalah...
1. You must post these rules
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No tag backs. 
7. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you're reading this' you legitimately 
(a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people.

(︶ε︶メ)hehehee~~

maaf saya ni x pandai bagi soalan & Jawab soalan

Cool-cool selalu yaa~~

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Friday, November 11, 2011

Sepak Muka (18sg)

Aghh !! , Anda x thu nk wat apa hari ni , hari yg x de makna apa2 11.11.11 ~~
Anda berasa runsing mcm saya ~~ Anda Marah !! ,
Jadi Jom buat sesuatu yang lain !!
Jom Sepak Muka ~ bgi menenang kn fikiran~~
hahahahaaaa~~~ ( Gelak Shin Chan )
Yaahhh~~ , Gambar 1 , menunjukkan tendangan dri belakang , hahahaa~~
Gambar 2 lak , menunjukkan tendangan dari depan , yeaa~~
_
x ckup ganas lagi , ni laa TENDANGAN MUKA  masa orang tu jatuh ~~
Nahhh !!! rasakan ni !!! Gedeebussshh~~~
_
GAYA TERBANG
Nahhh.. !!! Rasakan ni !!!!!!! Serangan Kasut Berduri !! , Gedebukkk !!! .

(︶ε︶メ)hehehee~~

Ni hanya laa Sepak muka yg x disengaja kan~~

11.11.11 x beri apa2 makna bgi ku , tunggu tarikh 20.11.2011 lakk~~

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...