Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Saturday, June 9, 2012

Cool Photoshop Robot Haiwan

Photoshop sangat Cool . Dengan teknik yang betul dan mempunyai sedikit kreativiti , anda boleh menjadikan gambar biasa kepada gambar yang luar biasa . Jom lihat gambar dri Worth1000 yang mengunakan photoshop dengan memanipulasi  gambar haiwan biasa menjadi Haiwan robotik dengan menyuntik bahan mekanikal ke dalam badan haiwan ni :)

(︶ε︶メ) huhuhuu~~ 
Kalo Photoshop ni bgi kt perempuan ,
mesti gna nk edit gambar sendiri , biar nmpk lebih cantik :P
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Friday, June 8, 2012

Kreatif Seni Origami

Topeng Vendetta yg di buat 100% dri kertas ,
Cool + Kreatif kan . Ini lah hasil seni origami yg di buat oleh Brian Chan  
Brian Chan telah mengisi masa lapang dgn membuat origami ni dan menyiapkn lebih 100 karya . Di antara karya nyaa :

Batman
Ironman
Wall-E dan lipas kesayangannya :P
Serangga

(︶ε︶メ) huhuhuu~~
Kalo saya di beri kertas ,
saya boleh buat sampan , kapal ngan kapal terbang jee , 
hahahaa~ :P
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Wednesday, June 6, 2012

Kucing malas

hehehee ... cantik jee kucing ni posing ..
alolooo comelnyaa ,

tengok ni msih x beranjak lagi ,
hahahaa , rasa Cool pn ada plak kucing ni :P

(︶ε︶メ) huhuhuu~~ , 
Apa yang kucing ni buat , sama je ngan tuan blog ni tgh buat :P
cuma beza nya sdg ngadap laptop , hehehee..
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Monday, June 4, 2012

Jam Loceng yang menjengkelkan

Anda perlu bangun dan menarik utk berhenti kan bunyi jam ini :P
hehehee..
Anda payah nk bangun pagi ? selalu lambat ke kelas ? susah nk bangun subuh ? . Jam loceng merupakan medium yang sangat efektif untuk menyelesaikan masalah ini .
Jadi , semakin payah hendak mematikan bunyi jam loceng , semakin bagus + annoying la jam loceng tuu :P , hahahaa..

Anda perlu ketuk dgn kuat !!
Anda perlu memastikan leza tepat kena titik merah tu , hehee , dpt mengfokuskan penglihatan anda masa bru bgun tido .
Anda perlu menyusun puzzle ni d tmpt yg betul :D
Kipas/Roket ni akan terbang masa tiba jam loceng ni berbunyi . Anda perlu letak di tempat asal nya balik . kalo x thu mna kipas/roket tu pergi , kna cri laa , hahahaa..
Anda perlu memijak kapet ni . Kalo dah pijak , dah bangun la tu :P
Tiba masa nya , jam loceng ni akan bergerak . jadi anda kena kejar la , utk mati kan loceng ni .

(︶ε︶メ) huhuhuu~~ ,
kalo ada jam loceng yang boleh simbah air kat muka kita , 
tu la yang paling berkesan , hahahaa..
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

Saturday, June 2, 2012

Cool Penyamaran Cicak

Ohhh , Anda perasan , hahahaa,...
Ni bkn nya cicak yg ada pada dinding2 rumah , tapi cicak yg terdapat kt hutan2 d pelusuk dunia . Apa yg hebat nya cicak ni ,  cicak ini dapat melindungi dirinya dengan penyamaran , sampai sukar di kesan .. :)


(︶ε︶メ) huhuhuu~~ , 
Susah kan nk kesan cicak ni :) ,
Sekali korang pernah melihat nya , tpi x perasan :P
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...