Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Monday, June 4, 2012

Jam Loceng yang menjengkelkan

Anda perlu bangun dan menarik utk berhenti kan bunyi jam ini :P
hehehee..
Anda payah nk bangun pagi ? selalu lambat ke kelas ? susah nk bangun subuh ? . Jam loceng merupakan medium yang sangat efektif untuk menyelesaikan masalah ini .
Jadi , semakin payah hendak mematikan bunyi jam loceng , semakin bagus + annoying la jam loceng tuu :P , hahahaa..

Anda perlu ketuk dgn kuat !!
Anda perlu memastikan leza tepat kena titik merah tu , hehee , dpt mengfokuskan penglihatan anda masa bru bgun tido .
Anda perlu menyusun puzzle ni d tmpt yg betul :D
Kipas/Roket ni akan terbang masa tiba jam loceng ni berbunyi . Anda perlu letak di tempat asal nya balik . kalo x thu mna kipas/roket tu pergi , kna cri laa , hahahaa..
Anda perlu memijak kapet ni . Kalo dah pijak , dah bangun la tu :P
Tiba masa nya , jam loceng ni akan bergerak . jadi anda kena kejar la , utk mati kan loceng ni .

(︶ε︶メ) huhuhuu~~ ,
kalo ada jam loceng yang boleh simbah air kat muka kita , 
tu la yang paling berkesan , hahahaa..
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

25 comments:

hudahassan ^^ said...

terbaeeekk :D

fardiyah said...

yang boleh kita kejar tu comey...hehe:)

nurul cHempaka said...

tak mo jam loceng mcm tuhhhh!!!gile la!hahaha

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@hudahassan ^^ : Cool kn :P

@fardiyah : mesti yg pink tu yg pling comel kn :D

@nurul cHempaka : kna la ada satu , bru bleh bgun pagi , hahaha..

Syuk Ry said...

haha.. giler cool jam2 ni smue.. :D

saRa k3c!k said...

cool ahh.lagi2 yg kena kejar tu.mmg sah2 la kena bgun kan.haha

farah hanim said...

jam yg last tu
yg penggemar tdo and yg tdo mati je akan terus tdo.hahaaa
jam tu jela pent berlari
hahaa

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@Syuk Ry : hahaa , tu laa Cool kn :D

@saRa k3c!k : hehee , kalo jam tu grak gi kt kita , x perlu kejar pn :P

@farah hanim : hahahaa , jam tu grak smpai hbis batery la mcm tu :P

saya_arief said...

cool.

NadNod said...

memang boleh mendatangkan mood muram di pagi hari sebab stress tidur terganggu ;D

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

"semakin payah hendak mematikan bunyi jam loceng , semakin bagus + annoying la jam loceng tuu" ? hipotesis yg bgus ! haha ;)

btw, cool !

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@NadNod : hahahaa , x pe la stres , dri xbgun tido :D

@Nurul Amira Mohamad Salleh : hehehee ... belajar time skolah rendah :P

putryteya said...

waaa , bestnya ! teringin nak try yg kena kejar jam tu . HAHAH

Dayz said...

suke jam loceng yg t'akhir tu.. nk men kjar2 laa~ ^_^

Tamar Hijau said...

comeynye jam loceng tuuuu

rAIHan said...

suka yg last sekali tuh. main kejar2 dgn jam pulak.

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

hahahaa~~ tiba2 rmai lak suka main kejar2 ngan jam , forever alone laa :P

Sally Yatiey said...

Boleh tahan jugak jam loceng ni. haha. Paling suka jam loceng yang last tu, memang terus bangun dari tidur lah kalau mengejar jam tersebut ^_^

eLLa n aLia said...

haha, bagus ni.. letak kat bilik adik sya yang malas bangun tu.. hehe

Aien_Aen said...

Paling suka jam yang puzzle tu..Orang tengah ngantok xdek pasaii kena sambung puzzle,gerenti2 la bangun terus

Sayidah Nafisah Ruslan said...

comel2 jam eh.. ni alarm kat hp pun dah bikin annoying.. acane? :p

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@Sally Yatiey : hehehee , ni lgi sorang nk main kejar2 ngan jam :P

@eLLa n aLia : uhhh , mmg bgus skli ltk kt blik adik ni , hahahaa :D

@Aien_Aen : hehee , nasib baik la kecik puzzle tu , kalo besar lgi laa bgun trus :P

@Sayidah Nafisah Ruslan : hahaa , alarm hp sng je matikn nyaa :P

Siti K------- said...

lorh...pelik2 je jam locengnyer tp cm bes je lau ade..hehehe

EkaWeird said...

suka yang kipas tu.. bgn tido cari la mana peginya kipas tu terbang. lebih2 lagi kalau jenis bilik yang bersepah. lagi la x jumpa. kalau tak jumpa campak je jam tu kat luar tingkap. hahah.. mesti jam2 macam ni tak tahan lama. sekejap je dihancurkan. yang laser tu lagi la. da la br bgn tido mesti mata separuh bukak. tetibe nak pulak tgk tepat2 kat merah tu.. adoii.. payah2.. kat mane ek nak beli jam2 macam ni??

EkaWeird said...

eh..eh.. lawat la blog ika jugak.. http://iekapelik.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...