Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Saturday, June 2, 2012

Cool Penyamaran Cicak

Ohhh , Anda perasan , hahahaa,...
Ni bkn nya cicak yg ada pada dinding2 rumah , tapi cicak yg terdapat kt hutan2 d pelusuk dunia . Apa yg hebat nya cicak ni ,  cicak ini dapat melindungi dirinya dengan penyamaran , sampai sukar di kesan .. :)


(︶ε︶メ) huhuhuu~~ , 
Susah kan nk kesan cicak ni :) ,
Sekali korang pernah melihat nya , tpi x perasan :P
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

12 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

subhanallah.. kejadian allah yang sangat cantik :)

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

Yaa , sungguh indah ciptaan Allah :)

mumui said...

mmg hebat!

Nurulee said...

Yeahhh, cicak man! =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/go-expend-money.html

Atyrah said...

geli pulak aku tengok >.<"

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@muimui : yaahh , hebat akn :D

@Nurulee : cicak girl bila lgi :P

@Atyrah : lgi gli cicak kt dinding rmh , hehehee .. :P

Arryana Nasution said...

hahah..
pndai dia menyamar

Sally Yatiey said...

Pandai jugak cicak ni menyamar. hee. :D

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@Arryana & @Sally : pandai kan menyamar , cicak ada kt rmh je x pandai :P

gofur dot info said...

sunguh sempurnanya ciptaan allah

Busyra Bt Takiyudin said...

subhanallah, ciptaanNYA, mcm2 jenis cicak yang ada..

etuza said...

benar2 menyamar bagaikan kulit kayu..subahanallah nilah cara dia nak take care. Selamat follow ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...