Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Sunday, May 27, 2012

Kenderaan Lebihan Muatan

haaa , bahaya2 , bahaya tuk pemandu tu sendiri dan org lain ,
Biasa bawa lebihan muatan ni , nk jimat kn masa la ni ataupn malas , x nk angkut 2 kali ..
biasa kalo grak jln2 naik moto , kalo nmpk lori bawa bnyk muatan , rasa gerun jee
lebih2 lgi kalo lalu sebelah . Yang bawa kayu balak tu , tgk mcm nk terputus  jee tali tuu
kita yg bawa moto lalu sblh lori ni , pandang dpn je laa , hahahaa..
jantung dup dap dup dap... ( rasa gerun ) , lma2 biasa dah :P

haa tgk2 , terpacak di buat nyaa , ingt moto je leh wat pacak ..

Haaaa , kalo tdi berat kt belakang , kalo brat nya d tgh , mcm ni la jadi nyaa.. 

Hahahaa.. kalo tdi lori , kalo kereta , mcm ni lak jadi nyaa..
haihhh , bertan tan berat simen tu , mcm mna x nya jdi mcm tuu..

(︶ε︶メ) huhuhuu~~ , 
ni la akibat nyaa , kalo bawa lebihan barang ~ :P
kan dah hbis duit kna g repair kenderaan tu plak ,
yg bawa muatan lebih + laju , pehhh , mmg cari nahas laa..

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

6 comments:

[ miSsNanA ] said...

macam - macam adaaa :D

Pen Biru said...

hahah..yg kaler maroon tu bukan kereta arena ja

Selendang Merah said...

hahaha...ganas giler..

Ayien Ocaca said...

over sgt tu...
haha....
kelakar jdi nye...

saya_arief said...

tersangat lebih muatan tu.
;)

Eazy Izzuddin said...

sayangilah kereta anda hehe
xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...