Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Thursday, May 24, 2012

Love Cat

Jom jenguk kucing semula jadi mempunyai love pada bulu nyaa ,
 huhuu , bleh la hadiah kt pasangan kucing mcm ni :P






Aloloo Comel nyaa kucing mcm ni ...

(︶ε︶メ) huhuhuu~~ , 
Haaa , gler la , hahahaa , dah lama x bkk blog ni :P
gnap dah 2 bulan , huhuhuu..
masa tgk2 , bru prasan , blog ni dah jdi mcm blog kucing dah 
hahahaaa..
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

16 comments:

Pen Biru said...

biar betul kucing ni bulu dia cmtu??

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@Pen Biru : hahahaa , real la tu kut.. hurmm~~ :P

CikMunBlogger said...

huhu . comel giler kucing ! :D

CikMai said...

aalaaaa omey omey

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@CikMun & @CikMai : kalo comel , apa lgi , cri laaa~~ kucing cm ni .. hehehee :P

POSH76 said...

comelnyer tuceng!!

siti zulaikha said...

wahhh ade love.. omeyyyy.. :)

Sally Yatiey said...

Comelnya kucing. hee. Tak pernah tengok lagi kucing yang ada love pada bulu nya :D

|shuhadaothman|TM said...

comelnye siap ade lep lep lagi :)

Syuk Ry said...

mmg cumil kucing2 ni.. :)

[ miSsNanA ] said...

macam kucing kat rumah laaaa :D

DilaMilin said...

sungguh unik kucing y ada bentuk love kt badannya.. :)

Nightroad said...

kucink itu comel..ha3.. kalo jual komfom leh demand harga tgi...$$

nabilah_2908 said...

comel kucing2 ni.. :)

aswadz said...

comel nyer kucing.

Bahrain said...

Teringat kucing2x kat umah..
itam!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...