Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Tuesday, May 3, 2011

Pehh Hospital Tersunyi..

Ohh yaahhh...
Selamat Bercuti suma..(to Uitm jee)
ce teka - ce teka , Cuti ni aku g mna ...
haa , aku g Hospital jee , jenguk nenek aku ni , ..
Apa yg aku nk ckp kn ni , Hospital ni , gle laa Sunyi , ..
Pehh .. nk jumpa Pesakit kt ctu pn payah , 
sbb Besar gle laa , hahaha , nama pn HOSPITAL kn .
(5x ganda lebih besar , dri Sekolah menengah aku ni).
pendek kata , mcm lapangan terbang KLIA laa kn
(mkin kecik skit dri tuu)
.
Aku ckp btul , 
Tempat parking keta , bnyk kenderaan ,
 tpi , semua doktor2 , jururawat & pekerja kt ctu jee pnya .
.
korang boleh main kejar2 laa kt ctu , 
haa ni laa gmbr2 Hospital ni.
Ini Kt dlm tingkat pling Atas Sekali ..
Haa , yg sorang lagi tuu Ayah aku , x nmpk kn , sbb besar sgt Hospital ni

yg ni kt Luar . Hospital tuu..

   
Haa , yg ni kt Sebelah Tandas , 
Aku x thu asal ada tempat duduk Sebelah tandas ..
dan sebelah nyaa , Papan tanda Arah
.
haa yg ni la tmpt nenek aku duduk , 
dlm kaca kalis peluru tuu , hnya 2 org jee boleh msuk dlm satu2 masa ..
.
bdak2 x leh msuk..
Aku rasa , nenek aku jee Pesakit kt Hospital ni ..
.
kalo mlm menjelma , Serius Seram , lebih2 lgi kalo lektrik x de ..
hahahhaa.. Aku x nk duduk kt Hospital ,,
.

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

34 comments:

Norfidayu said...

seram nye hospital nih! sumpah, takot kalau malam2..mesti ade momok..arrgghhh!! lari!!!!

BHAIHAQI COOL said...

hahhaha , kalo Memel jaga , x de nyee rasa tkut , hahahaha...

Norfidayu said...

uhuk2.. [batuk, demam] erm, kalau memel jaga, lagi lah buat2 takot.. lalalaaa...

eddy said...

kalau mel ade....mmg ade la aktiviti yang nak dibuatnya..kompom x takut...

BHAIHAQI COOL said...

@Dayu : hahhahaa , nanti mka Mell ngan Dayu merah2.. hahahaha..
.
@Eddy :hahahha , nanti Mell ngan Dayu main kejar2.. :)

AM said...

wahhh cool nye :p

BHAIHAQI COOL said...

Ohh yake Arm , sjuk kee , ksian , hahahhaa..

memel said...

ape lagi si botak nih.
aku ingatkan ko apply dari guard kat hospital bhai.haha

superBAD said...

the main point of this entry is ..

"haa yg ni la tmpt nenek aku duduk ,
dlm kaca kalis peluru tuu , hnya 2 org jee boleh msuk dlm satu2 masa .."

nenek kau masuk icu ke bhai??
semoga nenek kau cepat smbuh..

Nor Suhaiza said...

sepital mna ni...
cm sepital serdang pn ada....

BHAIHAQI COOL said...

@Mell : hahaha , x de keja ,

@Bad : haah , kt icu , tima kasih mendoakn nenek aku , :)

@Suhaiza : Ehh , x lh , ni Kt Hospital TENTERA laa ..

gaThisLimaNama said...

bhai apelaaa..sempat pula begambar time nenek sakit..aishhh cucu ape ni...hahahhahha..=))

BHAIHAQI COOL said...

@Zuria : hahahhaa , yalaa , yg bleh msuk tuu 2 org jee , jdi kna tunggu giliran laa , hahaha..

アヌム ちゃん~~ said...

Salam. moshi2..jalan2 singgah sini kejap..nice blog :)
Sudi2 la jenguk teratak saya di frommetoyou ni ye..arigatou..(^____^)

fara ain said...

hosptl mn ni?
bsq gila huhu

BHAIHAQI COOL said...

アヌム ちゃん~~ : moshi2 ... :)
.
Fara : ni Hospital Tentera ni ,.. Sekarang kn Malaysia Aman lagi .. tu laa x aktif sgt Hospital ni,,

Ini Kisah Tia said...

mak oi . besar gedabak hospitalnya nih . main bola , main basikal , no hal ni . hehe ..

jom singgah : Ini Kisah Tia

rara pinkmafia said...

huaaaaaaa besaunya n canteknya hospt.

BHAIHAQI COOL said...

@Tia : hahaha , mmg boleh pn main suma tuu .. :)
.
@Rara : mmg laa cantik , tukang bersih Hospital ada , tpi pesakit nyee kurang.. .. :)

anamizu said...

hospital???
seram kalo memalam T__T

msredcheesecake said...

Besanya hosp tu.nampak sunyi je...eeee.....seram.
Semuga nenek cepat sembuh.

KiRaNA said...

KIRANA DATANG SPOTCEK:)

BHAIHAQI COOL said...

@Anamizu : ehh , kalo fikir sakit , dia akn fikir sakit jee .. x fikir seram nyaa ..
.
@msredcheesecake : ohh tima kasih , krna mendoa kn nenek sya .. :)

@Kirana : Ohhh , sya x bersalah , hahahahaa..

iZ-oNe! said...

hahaa..kaCa kalis pluru 2npe jd klaKa bg aKu! waKakak!

BHAIHAQI COOL said...

hahaha , sius tuu , aku sius ..

bantalbusukz said...

sem dpan ko mnyewa kat sni je la bhai..ulang alik dri hospital ni ke jengka..bkn de org pn situ...hahaha

BHAIHAQI COOL said...

hahhahaa , x terfikir lak aku .. haahkn , katil kosong pn bersepah ... Bersih lagi tuu

beaty said...

dalam hospital pun bleh posing ya...

BHAIHAQI COOL said...

hahaha ,... 2 jm duduk kt ctu , jdi saje2 jee buat keja x faesh ni .. :)

Shafiza said...

Apsal macam menakotkan?

BHAIHAQI COOL said...

Shafiza : hahahaha .. Mmg laa , dh org nya skit jee kt Hospital tuu .. :)

indah fatihah said...

hehe, rlex la.. saya lau time prktikal hari2 kat hospital. dh lme xrse seram ag da =)

cikAna said...

memang seram hospital kalo malam2...
slmt bercuti juga.. :)

BHAIHAQI COOL said...

@Indah : Wahhh Berani nyaa Indah , Mengagum kn.. :)

@Ana : hahahaa , dh nk strt dh sem bru .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...