Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Monday, October 10, 2011

I'm Sorry


Org cakap lelaki ni hati keras , tpi lelaki selalu minta maaf jika buat kesalahan ... :P

hahahhaa~~ no coment~~

 

(︶ε︶メ) diambil dri fb ..
macam2 betul laa~~

tpi betul laa laki lebih bnyk minta maaf dri pompuan :)


Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

21 comments:

♛ dja sukhri said...

ait?? ITU TAK BETUL!! heh..

BHAIHAQI COOL said...

♛ dja sukhri : hahahaa~~ apa yg x btul , btul la ni .. :P

noornazuha said...

they do apologise bacause they always do mistakes kot..hehehe

BHAIHAQI COOL said...

noornazuha : hahaa~~ x de maknanyee :P ,..

Nafisah Ruslan said...

perempuan ni comel sebnanye.. nak kene pujuk lebih.. hehe

Danial LiGNO said...

hahaha selagi ada persefahaman takpelah.

BHAIHAQI COOL said...

@Nafisah : haah , mmg comel dgt .. :P

@Danial : yahh~~ betul2 .. :)

nick dot anis said...

yup i stuju lelaki lebih senang nak mintak maap..knp ek??

Cik tikah said...

Depends gak. kadang2 pompuan. kadang2 laki :)

BHAIHAQI COOL said...

@nick : yahh~~ betul2~~ sbb laki ni Cool~~

@Tikah : haaa , xde2 , laki je yg ske minx maaf ~~

leyaliyana said...

ye ke lelaki lagi banya mintak maaf dari perempuan? bukan depends kepada meter sayang ke? haha ^_^ btw, nice blog

♥ p a a n i ♥ said...

hehe sbb perempuan byk cari kesalahan lelaki mungkin? tu sbb diorang byk minta maaf :P

BHAIHAQI COOL said...

leyaliyana : hahaha~~ laki kn mmg syg lebih kt pompuan~~

♥ p a a n i ♥ : hurmm~~ betul2 pompuan bnyk cri slh~~ hahahaa~~

Mimi Nur Farahin Hassan said...

hahaha mmg mcm btul je,,tp x smue mcm tu kn.. =)

BHAIHAQI COOL said...

Mimi : hehee~~ bkn smua kee .. :P , I'm sory

hibary said...

oooo..laki senang nk mnx maap eh..
bhai..cepat mnx maap kat aku..ko da bnyk bersalah
hahaha

tapi bia aku mnx maap kat ko dulu..
bhai..mnx maap..(tengok, aku yg mnx maap dulu)

BHAIHAQI COOL said...

Ohhh.. aku kn dh minta maaf dlu , tgk post aku sblum ni , hahahaa~~

apa2 hal , aku terharu , krana ko seorang pemaaf hibary~~ aku maaf kn ko , hahahaa~~

hibary said...

aku belajar jadi pemaaf ni dari aisaka la

BHAIHAQI COOL said...

ohh~~ yake~~ , tpi asal Aisaka x pernah minta maaf kt aku pn :P

Elih Japahar said...

Manusia sifat berbeza-beza..ada yg mudah minta maaf, ada yg ego untuk minta maaf...depends dgn org jugak..

BHAIHAQI COOL said...

@Elih : hurmm , betul kata kamu tu . tpi laki slalu ego kt laki je , :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...