Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Thursday, October 27, 2011

(︶ε︶メ) Happy Birthday

Yaahh~~ Selamat Hari Jadi kepada Blog ku ni yg berusia setahun  (︶ε︶メ)..
teringat masa kali pertama aku buat Blog , hahahaa~~ x reti langsung nk gna blog ni :P

click gmbr bawah ni , kalo nk pegi ke pos kali pertama aku buat .. hehehee~~

Haa , aku start buat blog ni , sejak terpengaruh ngan rakan2 aku ni laa , mula2 tgk budak perempuan kelas aku ada blog mcm Fitrah , Zuria dn lain2 , biasa la kn , kalo kelas kt dlm Makmal Komputer tu kn , kalo lect x de jee , kita akan bukak bukan2 kt komputer tuu . Kalo yg laki biasa nya bkak Anime Manga ,kalo yg perempuan berblog , masa tu fb x leh bkk pn , tpi skrg dh boleh dah :) . Pastu aku mula la buat Blog , tujuan utama aku berblog ni adalah , sebagai kos Sains Komputer rasanya perlu la kita thu skit tentang IT ni . Masa aku buat tuu , rupa nya ramai dah member  aku yg laki sudah buat blog , kalo x caya tgk kt Member CS110 . baru buat blog jee , aku dh mula  rasa bosan , pastu benti . Pastu awal thun ni , member aku Memel bgi smgt balik utk aku berblog , lps aku tgk cara dia berblog . Yaa , akhir nya aktif skit berblog aku ni . Entri yg aku buat pn merapu2 , nk thu asal merapu-rapu , sbb aku pnya pasal laa nk buat apa pn .

Akhir nya dah setahun berlalu . Alexa pn , x de la tinggi mana hehehee~~ . Aku thu design blog aku ni x de la sehebat mana pn , dri erti kata lain serabut gle . Blog aku ni juga tak de la sehebat blog2 otai , seperti Blogserius dan tak de la se hot seperti AyeemAyam dan x de la pula seganas Karingeri . Tapi cukup la setakat Blog aku ni blog yg SeCool-Cool nyaa~~
(︶ε︶メ)..


Sedikit senyum pisang hri ni :D
Atok : Cu, pegi menyorok cepat cikgu kamu datang sebab kamu tak pergi skola hari ni..
Cucu : Atok la pegi menyorok
Atok : kenapa pulak kau ni ?
cucu : Sebab saya bagitau cikgu saya tak pergi sekolah sebab atok meninggal..

(︶ε︶メ) hehehee.. 

thu x de org yg nk baca entri kali ni :P

sbb bosan , 

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

4 comments:

Ct Aja said...

tahniah kepada yang "melahirkan"...

BHAIHAQI COOL said...

Hahahaa~~ saya la tu yg melahirkn nyaa ~~ :P

zureen said...

ops...terkomen pulak..heheeh

tahniahla kerana aktif semula berblog... saya pun mcm awak juga... mula2 tak reti, skrg ni pun bila ada masa je baru update blog...

BHAIHAQI COOL said...

@Zureen : ohh ok la tu , saya pn ada masa je update , skrg cuti sem , kira ada masa la ni :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...