Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Monday, October 31, 2011

Kasih Sayang Ibu

Ni lah di saat ibu singa melihat anak nya terjatuh dri tebing curam , 
Ibu singa ni cuba menyelamat kn anak nya , 
tpi ia nya terlalu curam dan sgt berbahaya ..

Kasih sayang yg tinggi kepada anak nya , membuat si Ibu ni , cuba lagi menyelamatkan anak nya . Ibu nya memberani kan diri memasuki lagi dlm .

setelah lama cuba menyelamat kn anak nya , akhir nya si ibu ni berjaya jgak..
 Yaa , hati seekor ibu , :D

Diambil oleh jurugambar hidupan liar Jean-Francois Largot

(︶ε︶メ) hehehee~~

Saya sayang kt umi saya :D


Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

28 comments:

Ct Aja said...

Binatang pun sygkan anak die kan...manusia?? ntahla..

BHAIHAQI COOL said...

hehehee~~ tpi x smua ... :D

narumi sakura said...

sooo sweet huhu (love) thnks folow blog naru yang x seberape huk3..jmput la join contest naru

http://narumiaida.blogspot.com/2011/10/entry-special-lso-contest.html

Myne|Datok said...

Ni lah binatang, eh aku maksud dengan cara yang baik. Ni lah binatang yang penyayang. Em, ok abaikan.

BHAIHAQI COOL said...

@Narumi : yup.. mmg sgt sweet .. :D

@Myne : hahahaahaa~~ ok la abaikan~~

✿ Myra ✿ said...

binatang pun ada sifat sayang..

BHAIHAQI COOL said...

@Myra : yaa~~ ni la kasih seorang ibu x kira binatang :D

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din said...

jln2 ambil bacew entry

BHAIHAQI COOL said...

baca la slalu :D

Arif Aiman said...

awww... terharu T_T

kenpoo said...

cite la pasal ayah binatang plak bhai.

BHAIHAQI COOL said...

@Aiman : :'( , sedih kn ..

@Hainizam : hahahaa~~ Ayah binatang ni mcm biasa la g keja ...

Myne|Datok said...

@Bhai : banyak lah ko punya pegi keje hahaha sesuka hati kau je.

BHAIHAQI COOL said...

Hahahaa~~ yalaa , biasa si ibu jaga anak si bapa g keja , time ni bapa nya sdg memburu la ni ~~ :D

meisnani said...

errmmm sweetnye...
tuhla pengorbanan seorang ibu...

Love my Ibu too... also my Ayah..=)

BHAIHAQI COOL said...

@Meisnani : yupp , kita kna la syg kedua ibubapa kita <3

FarHANa aZwA said...

sedih tengok ..terharu..

BHAIHAQI COOL said...

@Farhana : mmg sedih , ibu mna x syg anak nyaa~~

Miss Nurul Atikah said...

Ya Allah.. terharunya tengok gambar ni...

BHAIHAQI COOL said...

@Miss : ini la kasih syg ibu Miss

article said...

Biasalah orang barat ni. Kalau binatang berkasih sayang diperbesar-besarkan. Tapi pada nyawa sesama manusia, dibuat macam tak bernilai. Juru gambar tu patut pergi ke Palestin, Afghanistan dan Iraq ambil gambar tentera kafir membunuh orang awam sewenang-wenangnya lepas tu jail 1-2 tahun je.

BHAIHAQI COOL said...

@Article : yaa~~ betul , ptut nya ambil gmbr kt palestin ke Afghanistan ke .
Tapi x leh laa nk salah kn jurukamera ni , kerana dia hnya jurukamera hidupan liar~~

antechno said...

nice

BHAIHAQI COOL said...

@antechno : Cool kn~~ :P

eddy said...

Cool beb... nanti aku promote2.

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Terharunya Eddy nk promote Blog aku .. hahahaa~~ :D

Shuhaida Subri said...

comel anak singa tu. rasa cam nak picit je.. hehhehe

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@Shuhada : hehehee~~ kecik mmg comel , dah besar , danger~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...