Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Tuesday, November 1, 2011

Cool : Robot Rubik Cube

Woo~~ Rupa2 nya dah wujud dah robot yg dpt menyelesai kan Rubik Cube ni ..
hahahaa~~ ketinggalan zaman betul aku ni .. :P
mana x nya , robot ni dah dicipta hmpir 5 tahun yg lalu ~~
hahahaa~~ ( Ketawa sambil bersedih .. )
haaa~~ mcm mna laa aku bleh kalah dgn robot . 
Benda ni aku wat pling cpat pn lebih kurang 1 min 30 saat . 

Teringat masa dlu aku pernah post cara nk Mengerjakan Cube
tengok la kalo nk belajar cara Mengerjakan Cube

Mesti Coding org yg buat ni Gempak ..

 
hurmm~~ baru cadang nk cipta Robot Cube , tpi dah ada org buat .. :P

(︶ε︶メ) x sangaka dah 01 . 11 . 11

cpt masa berlalu ~~


Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

18 comments:

Medulla :) said...

japan mari ke?

BHAIHAQI COOL said...

haa ??

Medulla :) said...

robot tu.
made in apa?
haha

BHAIHAQI COOL said...

Haa~~ dah dpt , dri New York ~~ :D

Myne|Datok said...

aku buat lagi cepat bhai, kalau kau nak tau, aku tenung je cubic tuh, terus siap.

BHAIHAQI COOL said...

Hahahaa~~ yake , leh la ko ajar aku sem dpn ..:D

QUEENPINK said...

WAH...!

BHAIHAQI COOL said...

Cool...!

FarHANa aZwA said...

menarik!!!

BHAIHAQI COOL said...

sgt menarik kn .. :D

Ct Aja said...

wah...saya tak pernah berjaya buat rubik cube 2...hiihihih, bijak dop..

Medulla :) said...

ouh, New York mari .haha

blogtilldrop said...

coolll...

BHAIHAQI COOL said...

@Ct Aja : jadi belajar laa~~ best tau ~~ ..

@Medulla : hahahaa~~

@blogtilldrop : yaahhh~~ :D

Nizam Ijam said...

wah..menarik nie

COOL said...

tu arr , menarik kn .. Ijam

mselim said...

Entry yang menarik...boleh lah kongsi ilmu...macam mana nak buat blogs kite menarik dan disukai ramai komen sikit...
saje kite nak berkongsi ilmu....
ilmu nie kan meluas...

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Mselim : Hurrmm.. Kongsi Ilmu mmg Bagus :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...