Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Friday, November 4, 2011

Haiwan Ketawa Senyum Riang

Hahahaa~~ Kuda ketawa tengok Entry Saya ~~ :P
Haa~~ Haiwan pn Boleh Ketawa Senyum Riang , x kn kita x leh kut .

Bahagia ya ko mandi gajah , dah x ajak~~ hahahaa~~

Haa~~ kucing ngan Burung hantu ni suka lak tengok gajah mandi . gatal yaa
haa~~ ikan pn reti senyum , ni mesti terikut ngan kucing & Burng hantu ni hehehee~~

(︶ε︶メ) Senyum2 laa Selalu~

Senyum kan Sedekah ~~


Jangan Sedih ngan result uitm yg kurang memuaskan .
Dengan hati yg tenang cuba yg terbaik lagi (︶ε︶メ)
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

22 comments:

Ct Aja said...

YES!!!! pagi yang ceria..moh senyum seperti mereka...

bantalbusukz said...

salam bhai..camne result?pm me ok..haha

BHAIHAQI COOL said...

@Ct Aja : yahh~~ pagi yg tenang ~~ :D

@Bantal : x nk la , aku sdg bersedih ni~~

bantalbusukz said...

ngan aku pn nk sdey2..ko blik jgka ble?

BHAIHAQI COOL said...

Aku x thu blik bila , Jengka x memanggil aku lgi ~~ :D

Daddylicious said...

ketawa itu penawar duka...:)

BHAIHAQI COOL said...

@Daddylicious : yaa~~ penawar hati rakan2 juga~~ :D

EYFAalias said...

gajah tu paling comel! serius! :D

BHAIHAQI COOL said...

@EYFA : haah Comel kn gajah tu duduk & ketawa ~~

Nafisah Ruslan said...

tersengeh2 tgok gambar2 ni.. comel betul :)

kat atas tu baru betul gajah duduk *jenama ken plekat :p

amir aizat said...

just cool okay.

BHAIHAQI COOL said...

@Nafisah : haah , x terfikir lk , sama la ngan kain pelikat gajah duduk .. :P

@Aizat : Cool aja ~~ :D

Arra Ahmad said...

hehe..kuda tuh macam pakai gg palsu jek..

BHAIHAQI COOL said...

@Arra : hahaa~ gigi palsu cap kuda

nama aku SHAR said...

ikan buntal tu yang paling comel... waaaa.. mau sekor... haha...

BHAIHAQI COOL said...

Hehehee~~ mahal ni mahal ni ~~ :P

RinsyaRyc said...

ahahaha.. apeda~~

BHAIHAQI COOL said...

@RinsyaRyc : hehee~~ senyum je laa~~ :P

Cik Lia Lomi said...

hahaha..suka bebenor haiwan tu ketawa dan senyum.

BHAIHAQI COOL said...

@Cik Lia : hehehee~~ Haiwan pn ada perasaan ~~ :D

Gadis Kecil said...

hahaha .. comelnye binatang2 ni senyum ! :D

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Hahahaa~~ Comel macam saya kan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...