Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Tuesday, November 15, 2011

Kereta Terbang

Haiihh~~ makin hari , jalan raya makin sesak dengan kenderaan ,
lebih2 lagi hari perayaan .
hahaa~ kan bagus kan kalo kereta boleh terbang , tak de la sesak nanti :P
hehee~~ rupanya kereta terbang ni telah pn di cipta , ohh x ku sangka . hahahaa~~
ingat kn Kenderaan dua alam jee.. telah dicipta :P .
_
 Yaa , ni la Kereta Terbang yg di beri nama Terrafugia Transition , 
yang boleh di bawa di darat ( jalan raya ) dan di udara .
ianya telah dibangunkan oleh graduan MIT (Massachusetts Institute of Technology).
hurmm , tpi hanya boleh bawa sorang jee penumpang , x leh bawa keluarga :P
_
Haa , tengok , simpan dalam rumah pn boleh , nk isi minyak pn mudah . hahahaa~~
kita kena ada satu ni ~~
_
Sebenar nya , nk bawa kenderaan ni , perlu juga ada lesen kapal terbang , hahahaa~~
kira , korang jgn nk berangan la nk ada :P .


(︶ε︶メ) ~~ hurmm~~

kalo saya ada satu ni , 

saya memang akan menunjuk2 depan orang ramai , hahahaa~~

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

18 comments:

narumi sakura said...

bestnye!!naru pon nak jugak!!

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Narumi : Ehh~~ dah ada lesen kapal terbang ke :P

Nurul ain said...

kalau la di malaysia ada kereta terbang ni...

Inspirasi Nurul Ain

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Hahahaa~~ , kalo ada bru x kesesakan lalu lintas :D

Sha Dhira said...

mmg cute je tgok bnda tu trbg kt udra,, tapi kn bhai, terfikir tak, atas langit tak de jalan, kmalangan tu mungkin lagi meningkat,,hoho

kamaruldin said...

bhai kalo ko bawak kat jengka cool hahaha

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

benda nya ko ni Sha Dhira , kenapa kelawar yg berjuta terbang dlm satu masa x de bertembung , kira keta terbang ni pn sama laa :D

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Kamaruldin : ohh Sahabat ku , x sangka ko singgah <3 , ehh , aku nk bawa ferary la kt Jengka :D

Sha Dhira said...

ah, pndpat aq, aq punya suka la,,, maaf menyemak kt ruang komen kau..

Ct Aja said...

kan seronok kalau pi kerja dgn bnda ni..hihihii

Syazmil Bin Saruddin said...

lepas ni masalah kesesakan landasan pulak. haha!

Gadis Kecil said...

wahh bestnye ade kereta terbang !! tak payah sesak-2 nak lalu traffic jammed .. hee

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Sha Dhira : Ehh~~ aku x faham~~ hahaa~~ :P

@Ct Aja : haah~~ mmg best la , sbb x yh lalui kesesakan :D

@Mell : hahahaa~~ landasan kn besar ~~ :D

@Gadis Kecil : yaa~~, betul2 ~~ :D

Zayani said...

haaaha.~ sorang je. agak2 nak bawak barang2 balik kampung muat tak? ;p
salam perkenalan. :)

ezzu said...

kalu semua dh guna kreta cmtu mesti sesak jgak...hehehehe

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Zayani : ehh~~ x thu la , boleh naik 2 org , satu pemandu , 1 lgi penumpang :D

@ezzu : hehehee~~ , tpi x ramai org ada lesen kapal terbang :P

cardiacku said...

Kereta terbangnya bagus-bagus sahabat....

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Cardiacku : bgus kan ~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...