Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Thursday, November 17, 2011

Telatah Abang McDonald

Hahahaa~~ ( gelak Shin Chan ) , Rasa nya semua org kenal ngan si Ronald Mcdonald ni.
macam2 laa telatah dia ni buat ,

" Yaa , Encik , ada apa2 boleh bantu~~ Weeekk.. "
_
Hahahaa~~ sebenar nya dia ni boleh di jadikan tempat meluahkan perasaan .
Sapa2 yg putus cinta tu , g la jumpa Ronald McDonald ni :P .
Hahahaa~~  bukan pompuan jee tau yang dapat kasih sayang dri dia ni :P ,
tpi dia ni memang baik la ngan smua orang :P ," Wasupp.. Broo.. "
_
Hahahaa~~ Kesian gak ngan dia ni :P , di sebab kan terlalu popular ,
dia terpaksa menyamar nk beli makanan ~~ :P

(︶ε︶メ) ~~ hurmm~~

Lapar la pulak~~ , nk makan McDonald rasa nyaa~~ :P 

tpi kna tunggu org belanja :P

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

19 comments:

El-Janna said...

oh abg mcdonald kekasih ku

Leods said...

Kim salam ngan McD ....

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@EI-Janna : Ohh yake~~ Kekasih Janna :P

@Leods : hahaa~~ :P

amranaiman said...

haha sempoi!! :D

Syazmil Bin Saruddin said...

gambar no3 tu bole jadi misunderstanding la bhai. hahaha.! #fap

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Amranaiman : yahh~~ Cool~~ :D

@Mell : Otak kuning laa ko , hahaha~~

sue perbs.. said...

haha.. mcm2 gaya .. lama tk mkn Mc D..

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

hehehee~~ sama la kita Sue :P

izamin dorayaki said...

ada spa2 nak belaja MCD?? hehehe.. owner blog bole blnja tak>?? hehehe

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Izamin : Ehh~~ Saya x dpt Ptptpu lagi :P

Ct Aja said...

hahhahaha...hidup rupanya menda ni....takut as nak bergambar pasni..hihiih

Arra Ahmad said...

hehe.. jom p mcd..:)

IntaNBerliaN said...

hahahaa lawak lak tgk.. hihii

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Ct Aja : hahaa~~ tau tkut ~~ :P

@Arra; hehee~~ nk belanja ke ~~ :D

@Intan : hahahaa~~ jm glak :D

Azhafizah[フィザ] said...

alahai Mr McD..order thru phone call je la..lawak ah

Azhafizah[フィザ] said...

alahai Mr McD..order thru phone call je la..lawak ah

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Azhafizah[フィザ] : hahaha~~ tu la pasal :P , dia x reti gna phone kut ..

Pen Biru said...

ada2 je ko ni

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Pen Biru : hahahaa~~ jm gelak :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...