Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Friday, November 18, 2011

Apa Akan Jadi Nanti ?

Yaa ~~ Apa akan jadi nanti ? . Itu lah persoalan yg di mainkn dlm fikiran ku ~~
hahahaa~~ kalo kita tgk gmbr kat atas ni ,
mana satu agak nya ya buaya tu akan pilih makanan ..
Daging yg besar di dpn nya atau  daging yg kecil di tangan orang tu .

Haaa~~ apa akan jadi kepada dua orang ni , yg silap arah tempat terjunan :P
yang laki tu kira ok laa , tpi yg pompuan ni mcm mna lak ?

haa , kalo tdi kt air , yang kat darat ni mcm mna pulak ? 

Korang fikir apa akan jadi kat diorang lepas gambar ni di ambil  .
Korang x fikir lak , apa yang jadi kt korang yg melihat gambar bawah ni ..
|
|
\/
OHhh~~ TIDAKk!!..  Apa yang akan berlaku kepada kita ..  Ia semakin HAMPIR !!..

(︶ε︶メ)hehehee~~

Harap apa yang korang fikir akan berlaku lepas tu ,

tak akan berlaku , hahahaa~~ ( Gelak Shin Chan )

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

22 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

tak boleh fikir kalau jadi depan mata..gulp -_-'

Sha Dhira said...

screan laptop aq retak weh!!ganti balik!!

Ct Aja said...

seronok gak boleh beraksi cam perempuan 2..lebih2 lagi time tension2..hihihi

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Azhafizah[フィザ] : yaa~~ mmg bahaya ~~

@Sha Dhira : Sapa suruh tgk gmbr tuu !! ,

@Ct Aja : hahahaa~~ nk try ke Ct Aja~~

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

mengucap dua kalimah syahadah

smilenajah93 said...

haha ~ tak tahan kot ~ hee ~~

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@DySha.Pink◕‿◕✿ : yaa betul , nanti leh meninggal dalam Islam :D

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Najah93 : Asal , hahaha~~ x pe , jm gelak ~~ :P

Syazmil Bin Saruddin said...

banyak nya persoalan yang bermain difikiran ko bhai.?mesti da serabut sebab nak balik jengka. haha

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Mell : hahahaa~~ otak aku runsing sbnr nyaa~~ :P

Azekzk said...

dasyatlh..

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Yaa~~ memang Dasyat :P

Nelson said...

Hello my friend. Glad to be here ! I wish you a wonderful weekend, with very smiles and peace! Greetings!! Visit me back, please.

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Nelson : Thanks~~

Cik Nurul said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa saket dahi sayeee!!! :P

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Cik Nurul : Aghh~~ Asal x helak ... :P

Ungu Violet said...

benjol suda kepalaku...huhu

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Ungu Violet : hihihii~~ Asal x elak gk :P

Tira Pengemis Maganda said...

scary la...

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Tira : hehehee~~ takut ke :P

Terbelog said...

ngeri bos..+ no 1 tu

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

@Terbelog : hahaa~~ yake ngeri :P , lgi ngeri yg jatuh basikal tuu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...