Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Monday, November 7, 2011

Haiwan pun reti berfacebook

Hahahaa~~ , JANGAN MAIN - MAIN , dunia dah maju .
Sekarang haiwan pn dh reti gna laptop tau x .. hehehee~~
Tengok , gmbr kt atas ni , hamster pn reti berchatting dlm facebook , hehehee~~ 

Haa~~ tengok tu monyet yg sibuk update blog d tmpt keja .
si anak pulak cbuk berchating facebook ngan hamster . hehehee~~ macam2

 Haaa~~Si arnab ni tgh layan Youtube la ni ~~

Ehh~~ kucing peliharaan aku pn sama , dah maju , mcm FBI , 
( Teringat Cerita Phineas and Ferb )

(︶ε︶メ)hehee~~

kalo betul la kan Haiwan pn reti gna komputer/laptop

malu laa , manusia yg x reti guna :D



Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

21 comments:

Nyamuk Terbang said...

terasa gila
haha

BHAIHAQI COOL said...

hehee~~ saya pun

Fendy said...

semua makhluk mula ber-facebook..

BHAIHAQI COOL said...

haah , yaa~~ hehee~~ :D

NOOR FATIN said...

aiyark! dasyatt

BHAIHAQI COOL said...

@Noor : hehee~~ nasib baik laa , kita pn reti gna komputer :P

rainyscream said...

ahahahaha. tak leh bla tengok diorang ni. adess

DinBlues said...

esok lusa plak ada binatang pandai wat blog...huhuhuu

DinBlues said...

follow me back

Cik Gadis ^^, said...

nakal wehh !!

BHAIHAQI COOL said...

@rainyscream : hahaa~~ diorang dh maju ~~ :P

@DinBlues : hahaa~~ dh ada dh skrg :P

@Cik Gadis : hurmm~~ mmg nakal :D

hibari said...

rabbit tu comel XD

BHAIHAQI COOL said...

Biasal , comel mcm saya kn Hibary

hibari said...

hahaha.tak langsung..

BHAIHAQI COOL said...

haaa~~ ko x thu makna comel ni !!

hibari said...

ohh..apa gune memahai makna comel tp ko x mendalami maksud comel

BHAIHAQI COOL said...

oit , pandal lak ko berkata2 Hibary~~ kalo dah comel , x yh mendalami pn dah comel mcm aku :D , hahahaa~~

ErnieFaizal Siti said...

kalau kucing pun reti berfacebook,alamat bercakarlah dia ngan tuan dia berebut laptop.. :)

BHAIHAQI COOL said...

hahahaa~~ , kn romantik kalo tuan ngan kucing main laptop sama2 ,:P

Syazmil Bin Saruddin said...

tu macam kucing kat rumah sewa kita je bhai.? haha

BHAIHAQI COOL said...

tu la pasal , patut la selalu masuk ikut tingkap , gna laptop ko ha ni , jdi FBI .. hahahaa~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...