Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Sunday, May 1, 2011

Ucapan Terima Kasih ....

Hari ni , aku sgt2 Letih ..
Letih ku ni , smpai ke thap nk tido laa kn..
yalaa kn semalam tido kul 4 a.m (BERDOTA),
 bgun awal , pastu grak dri Jengka ke RAWANG ..
Letih kn  ....
OK laa , nk dpendek kn cerita ..
Aku nk Ucap kn Tima Kasih kt Arif ngan Arm
yg sudi menjaga aku , dri segala posisi ,
hahahhaaa , aku rasa terlindung sekali , hahhahaa..
.
x lupa juga kpd kwn2 sya seperti 
Azrin  - sbb x bgi saya blik mlm semalam .
Mell - Sbb bgi thu Hujan Lebat gle kt KL tuu .
Irsyad , Nizam , Ajmal , Sam , Sabi , Arm , Din -
sbb main game ngan saya(sungguh Meriah mlm tuu)
x lupa jgak pda Arm lgi sekali , sbb Belanja KFC , hahahhaa...
.
Tidak d lupa gk kpd Follower-Follower saya suma , sbb baca Ucapan ni ,
terutama Angah ,  sbb , baru Follow , ...
Tima Kasih kpd pihak UITM , krana bgi cuti yg panjang .(bohong blaka). :'(
Thanks All ..
..
ZzZzZzZzzzz...
.

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

8 comments:

BHAIHAQI COOL said...

Ehh , dh bln 5 kee , hahahha , x sdar pn .. :P

kamaruldin said...

aha bhai sedih giler cuti pendek,.. teruk betul..!!!
asal kawan ak cuti sampai bulan 9 sedih betul

BHAIHAQI COOL said...

Aloo aku dgr lgi sedihh .. :'(

kamaruldin said...

ye lar 3 bulan cuti dah tk de :'(

memel said...

haha.! nasib baek ko x balik sabtu.

Gadget ape nih.?

BHAIHAQI COOL said...

Ohh tima kasih Abg Mell , tima Kasih sgt2 , hahahhaa..

AM said...

terharunya :')
hehe

BHAIHAQI COOL said...

Hahahaha.. Aku pn nangis gk .. hahahhaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...