Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Tuesday, November 8, 2011

Tiada Lagi Belasan Tahun

Haaa~~ , Baru tadi Ayah saya balik keja , dan lepas tu kami sekeluarga makan bersama2 . 
Menyambut Hari Jadi Saya yang ke-20 , hahahaa~~ Bestt~~ , 
Beza dgn tiap2 tahun yg lepas , sbb aku kini x di gelar belasan tahun lagi , hehehe~~
Jika Semalam kalo org tnya umur saya .
" Bhai umur ko bape thun !!... " 

Saya boleh la jawab
" Hurmm~~ muda lagi , masih belasan thun ~~ "

tpi start hari ni kalo org tnya Aku terpaksa jawab ..
" Ehh ,  Aku dah remaja laa !! dah 20 lebih ~~ hehehee~~"

Biasa la kn laki , hahahaa~~ x pe lagi ,
kalo umur pompuan dh 20 lbih ,  munkin dia akan ckap
" Ehh , apa awk ni , tnya pasal umur !! , tnya la benda lain .. "
( Takut tua ~~ :P )

Ok , sekarang saya nak ucap kn Terima kasih bnyk kepada rakan2 saya yang mengucap kn Selamat Hari jadi kepada saya , dlm pelbagai cara dgn menggunakan Facebook , Message , Call , Ym , dan lain2 . kerana ingt kn saya :D .
Tahniah kpda Badrule Hisham  ( mcm buat pertandingan plak :P ),
Sebab menjadi org pertama mengepost harijadi kpd saya :D .

Banyak perkara yang telah ku lalui sepanjang 20 tahun ni .
pelbgai masam , masin , manis , pahit telah ku rasai dlm kehidupan ni .. 
kira aku kna laa bersikap , lebih profesional :D ,..
JADI
Dengar la empat teka - teki lama masa kenangan zaman belasan thun aku dulu
 Jawab jangan x jawab !! ..
1 . Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman ?
2 . Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang ?
3 . Gajah terbang dengan ape ?
4 . Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
.
Teka teki klasik , x thu la  kalo korang x pernah dgr , hehehee~~ :P

JAWAPAN :
1 . LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik. 
2 . Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa .. 
3 . Dengan susah payah......
4 . Kutu rambut .

(︶ε︶メ) hehee~~

sudah meninggalkan belasan tahun ni , aku harap..

aku dpt la bersikap lebih matang , dan lebih pandai berdikari .


Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

9 comments:

shahniza said...

happy birthday. tua jgk daa teww. hee :P

@ Syima Raaif @ said...

hepy bufday yg ke 20! wah sama la umur kita haha 20 taun still remaja lagi tau hee :D

farot said...

selamat hari lahir....^_^

BHAIHAQI COOL said...

@Syima : waahh~~ kita dah sebaya ~~ :D

@Farot : hehehee~~ tima kasih ~~ :D

farot said...

suke entri hidden ye... =_='''

welcome ^_^

BHAIHAQI COOL said...

hehee~~ sbb ianya sungguh Mistery ~~ :P

BHAIHAQI COOL said...

@Shaniza : Thanks awak , hehee~~ :D

hibari said...

haha..baru umur 20 thun bbrape hr da kecoh

aku da 20 thun bbrpe bulan da, lagi lame da aku ni dr ko hidup kt atas bumi ni :P

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Ohh~~ Hibary Sama ~~ , aku first time dalam hidup ku msuk 20 thun & dan meninggal kan belasan tahun , apa salah nyaa~~ , hahahaa~~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...