Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Saturday, November 19, 2011

Haiwan : Telatah Pemburu

Hahahaa~~ Sekarang ni sapa yang buru sapa ?
Boleh terkencing di buat nyaa , kalo Singa ada dpn mata aku .. hehehee~~

Sekarang ni , saya bukan nk cakap pasal Singa ni :P
Tapi kisah buruan bawah ni :
" ko nk kemana tuu !! , ko fikir aku x dpt kejar ko !! "
" Haa dapat pn tangkap ko !! "
" Aghh .. , mana adil , korang 3 ekor , kejar aku sekor "
" Alaaa , sapa suruh ko x nk ajak member ko "
" Alaa diorang x nk , kita main benda lain la pulak "
" Kita main makan2 nk x ? "
" Wahh .. dengar macam menarik .. " 
Beberapa jam kemudian ..
" Ehh , dah nk malam la , aku blik dulu ya , nanti mak aku risau lak "
"ohh , ok2 aku pn nk blik gak " Sambil laga2 pipi ..

(︶ε︶メ)hehehee~~

kill only when hungry and then just walked away without hurting him

law of the wild

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

12 comments:

Anonymous said...

ada banyak lagi gambar smua ni.. mati last skali kena makan.. citer tak penuh ni.

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Anon : hahaa~~ yaa , ni mmg citer merapu ~ :P

cik ika said...

tolak rezeki ni..

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Hahahaa~~ tu la pasal ~~ :P

Tira Pengemis Maganda said...

sume frenly kn...haha

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Tira : Haah , sgt frenly :D

Man Mala said...

mcm cite ada kat sini. hahaha
bro, tolong komen/ retweet/ like entri ni :---->
http://manmala.blogspot.com/2011/11/iphone-4s-gadget-impian-ku.html

zaty luvlianncezzz said...

beshhhnye. MESRA giteww

Jum hayati di sini (^o^)
bila izrail datang memanggil

Pen Biru said...

aku dah follow kow 989..

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Man Mala : Ohh ok2 .. :D

@Zaty : hehee~~ haiwan pn reti mesra kn :D

@Pen Biru : Wahh , yake :D

cik asam jeruk said...

biar betul ni? takkan rimau tolak rezeki hahaha

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

@Cik Asam : Hahahaa~~ Haiwan ni kenyang laa ~~ :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...