Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Sunday, October 30, 2011

Contest Gambar Cool


Yaa~~ Contest Gambar Cool , .. Wahhh~~ Menarik ..
ni la kali pertama dlm seumur hidup aku ni , masuk Contest . Saje je nk cuba :P
x hrap pn nk menang :P , tpi saya kn Cool rileks je laa ..
yaa , kontest ni di buat oleh Diary Amni .
ok laa , ni jela gmbr saya ada :

haa~~ tgk2 , sakit2 pn , masih rileks jee , ni baru Cool ..
hahahaa~~ :P

yaa, menghirup udara yang segar di Sungai Perak ~~ Pehh~~
mmg Cool la suasana d sini .. :)

(︶ε︶メ)hehehee~~

salah satu sbb saya msuk ..

sbb ni kn blog Cool~~ :P


Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

12 comments:

Syieda_Joy™ said...

mmg cool atas ktil hospital leh rileks lg..if syieda nak putih je muka..takot..hahaha

btw..goodluck ^_^

BHAIHAQI COOL said...

hehehee~~ tima kasih bnyk ... ^_^

hibari said...

haha.aku x thu kenape tp aku terase mcm nk tergelak aje. (tehee-tahan gelak)

BHAIHAQI COOL said...

uhh~~ jangan laa glak kn aku Hibary sama~~

Ct Aja said...

ermmmmmmmm yg kat atas katil 2 mmg btl2 sakit ke posing je tuh..hhihiii

BHAIHAQI COOL said...

hehehee~~ terbaring kt atas katil tuu :P

tunz said...

sakit ke tu..ntah2 ngah ngayat misi kat sepital tu..memanglah cool..
yg lagi 1 tu......lau nak lagik cool kan, mama cadangkan kamu terjun jer lam air tu...amacammm??ada berann???hihi..sori..gurau2 mesra d mlm hari yer...

BHAIHAQI COOL said...

@tunz : hahahaa~~ Saya thu terjun dlm air tuu terlalu Cool ... tpi saya x nk basah ... :P

Myne|Datok said...

sempoi bhai~ haha

BHAIHAQI COOL said...

@Myne : hahahaa~~ mmg sempoi pn :D

kenpoo said...

padu betul ko nih.

BHAIHAQI COOL said...

Hahahaa~~ ni memang padu nii.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...