Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Friday, October 7, 2011

Good Luck to my Friend

Akhir nya berakhir nya kisah sem 5 ~~
bnyk perkara yg tlh berlaku , bnyk aktiviti tlh ku lakukan , dan bnyk gk hal gk yg aku buat ,
tpi sikit jee aku study ~~
Bnyk2 member ku  yg telah menamatkn diploma ni , 
dan x semua sempat ku jumpa(terutama girl2 kelas aku) utk minx halal dan segala2 nyaa :P 
yalakan , keluar awal time final System , pastu lari blik rmah tido :P
yaa , dgn ni , saya Muhammad Bhaihaqi Bin Saadon ~~~~
ingin mintak halal segala-galanyaa , 
maaf kn laa saya jika saya terckap bkn2 pasal korang~~ ,
maaf kn saya sbb saya suka menyusah kn  korang ,
yaa , saya tahu , kita mkin akan bertemu lagi ~~
tpi apa salah nya kosong - kosong :P
( dh rasa mcm hari raya lak :P )  

tgk , kt bawah ni , member aku dua org ni pn x sempat ku jumpa ..
nasib baik aku dpt jumpa Adam , Hainizam & Angah ~~

tpi sempat gk kita org semua bertournament , mandi manda , jalan2 mkn angin , gelak ketawa dan lain2 :P 

 

(︶ε︶メ) Semoga berjaya d dunia dan akhirat

 

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

21 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

WAH .. dah habis ye .. syoknye la .. btw .. good luck ..

...-@niEzaM-xi@-... said...

hahaha...sonoknye ko ek...

BHAIHAQI COOL said...

@Fatin : member2 dh hbis , tpi saya x .. :P

@Niez : wahhh , x bgi thu pn ada blog :P
ni aku tuju kt ko skli ni ~~ , minx maaf laa yaa kalo aku ada salah silap kt ko niez :)

dAto' said...

bhai!!!!!!!

BHAIHAQI COOL said...

Muhaimin , jgn nangis... , sbb kita jmpa lgi sem dpn :)

Yui Light said...

Aloh aloh alohhhhh :')

BHAIHAQI COOL said...

kuiiiihhh3x..~~

Nafisah Ruslan said...

bestnya dah habes! :D

hibary said...

haha..over la bhai :P

BHAIHAQI COOL said...

Nafisah : member je hbis .. hehee~~

hibary : uhhh yake over sgt , mlu nyaa~~ , hahahaha~~

hibary said...

haha..tengok..over lagi.. huuu(tahan gelak)

BHAIHAQI COOL said...

hahahaa~~ , ngan ko aku x over2 laa , sbb aku jumpa ko lgi sem dpn .. hahaa~~

hibary said...

laa..aku ade lagi ke sem depan..lupe pulak

BHAIHAQI COOL said...

alaaa , mcm mna ko leh ada , hurmm , boring laa~~

aleen aiden said...

habes sudah sem 5.tggal 1 sem lagi la kan?
semoga anda grad dgn jayanya.heh~

hibary said...

ntah..sepatutnye aku da merantau dari jengka da.

BHAIHAQI COOL said...

@aleen : hehehe~~ sbnrnyaa sem 5 dh hbis dh , tpi saya sayang jengka tu la smpai sem 6 tuu .. :P

@hibary : ko x pkir aku lk hibary , ptut nya aku dh jdi jutawan dh .. :)

Syahmi Asyraf said...

bhaihaqi yg emotional hahaha..semoga ko berjaya dalam hidup ye bhai...gunakan masa sebaik mungkin bro..i know u can...i believe you my fren

BHAIHAQI COOL said...

Wahhh~~ kata2 semangat dri seorang guru akan ku kenang ~~ , ok2 Cikgu Syahmie saya akan cuba yg terbaik ~~ :)

K.A.K.A said...

untunglah dah nak GRAD..!!!!!!!!!!!

BHAIHAQI COOL said...

@K.A.K.A : hahaha~~ Aswad Aku Extend laa !! , Hainizam je dh Grad~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...