Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Monday, December 13, 2010

Sam & Dol !

SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?


DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu tendang aku. Nasib baik aku tak mati!

==================================

SAM: Apasal ko marah kat toke kedai 2 Ringgit tu?
DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit!

==================================

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau ia mati lemas?
DOL: Sebab aku bela ikan emas, aku jumpa ia mati dalam air!

==================================

SAM: Semalam aku nampak hantu!
DOL: Uih! kau terkejut tak?
SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.
DOL: Mana kau tahu?
SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer!....

==================================

SAM: Apasal kopi yang kau bancuh ni rasa masin?
DOL: Gula dah habis!
SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?
DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah!..

==================================

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.
DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!

==================================

SAM: Aku ada AIDS? mana ada...
DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat negara ni ada AIDS. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada AIDS,
SAM: kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...

==================================

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!
DOL: Iya ke? kalau macam ni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.

==================================

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.
DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...