Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Wednesday, February 22, 2012

Comelnyaa .. 2 kucing 1 bakul

Alahaaiii~~ Comelnyaa kucing ni ~~
Hehehee~~ ni bru satu dalam bakul :D ..


haaa , kn dah dua2 dalam bakul ...
Comelnyaa~~ Kucing ni ♥♥♥


(︶ε︶メ) huhuhuu~~ ,

Mesti kucing ni dri kecik tido dlm bakul ni , :P

masih x sedar ke dah besar :D


*dah lama x update blog ... busy manjang~~
Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

14 comments:

Asyraf Azizan said...

comelnye.hehe...

AmalinaRahim said...

awhhh aku pun suka kucing :D

Ziela Ismail said...

hahaha..cute nye!!!muat pulak tu kan...

✿Gucciey Lavender✿ said...

comelllnye . comel ! comel ! hehe .

Asy Faro said...

haha =)

Anyyss Shuhaimi said...

adoyai! geram lak ai. comel sangat!

Urzain Hussain said...

eh mane dapat kucing saya nie..?
pulangkan balik..hehehehe~
comel betul kucing nie..

shadhira said...

^^

Dak Fisha said...

alolololo.comel tol.gemok3/geram!

Dhana Arsega said...

Salam sahabat
Saya suka kucingnya cantik cantik xixixi

suzie rahman said...

alolo comelnye mereka.

dr.D said...

lucu banget kucingnya....

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

hahaa~~ , bnyk nya komen nk kna balas :p

, saya jawab utk smua la

Semua/all : Comel kn , cute kn , lucu kn , cantik kn kucing ni :P

@Urzain Hussain : laa kucing awak ke , maaf kn saya , hahahaa~~

Lynn Damya said...

hakhak cute ! sy tau kucing yg suke tutup mata tu,kucing oren tu mmg kawan dy :D kucing tu mmg pejam mata je dlm semua gmbar, jom tgk kt sini --> http://lynndamya.blogspot.com/2012/02/koleksi-kucing-selebet-1.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...