Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Wednesday, July 20, 2011

Learn The System During Holidays

Yaahh , ini la keja saya time2 cuti ni , ingin memahami Sistem..
huuu .. tajuk Sistem aku ni payah skit ..
Kumpulan saya kena buat Sistem Pasal..
Sistem Pengurusan Penyimpanan Projek ..
kita org kna buat proses mcm mna Admin nk menyimpan projek tu dlm DataBase..
dan pelajar boleh tgk dan pegi Print projek tuu ..
dgr mcm senang , tpi nk buat ianyaa tersusun , agak mencabar la yaa ..

haa tgk2 masih perlu di perbaiki lagi ..

kalo dulu saya buat projek menggunakan ASP , 
tpi skrg ni dh maju skit , gna PHP , 
tpi  benda ni lebih kurang sama je , buat pn dlm 
Macromedia Dreamweaver .
hemm.. tpi kalo korang pro , gna NotePad pn boleh buat ..
kahhh3x... aku ckp mcm suruh korang buat jee .. :P.
Apa2hal , doa kn la yaa Sistem saya bejalan ngan lancar .. :)


(︶ε︶メ)
sebenar nyaa aku malas nk g bentang Sistem ni nanti .. 
‎(ˇ_ˇ’!l)
sbb aku x pandai bercakap ..

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

10 comments:

Muhd Aizie said...

Erkkk macam susah je... tak de skill langsung la aku nak buat benda2 alah ni...

BHAIHAQI COOL said...

@Aizie : hemm hahahaa.. mmg susah pn .. tpi kalo dh pandai nanti , main copy paste jee .. :)

Cik Bell said...

wahh~!! kalau tak blajar memang sumpah tak paham!!
hahaaha~

Nizam Ijam said...

wah...gudluck yer..hehe

” Nizam Ijam Dot Com”

BHAIHAQI COOL said...

@Cik Bell : yaa mmg betul , kli pertama tgk , rasa nk hentk je laptop ni ..

BHAIHAQI COOL said...

@Nizam : yaaa , tima kasih Ijam .. :)

dela taufique said...

huhuhu ..

saya pun pernah wat benda alah ni ..

tapi malangnya sistem saya di reject..huhu kena baiki balik ..

gud lark ye ..eh ke dah siap bentang dah ?

BHAIHAQI COOL said...

@Dela : Ehh x siap lagii laaa OTW ...
Ehhh tima kasih , saya pn harap2 BERJAYA .. :)

dela taufique said...

gud luck, ye !!!

BHAIHAQI COOL said...

Ohh yaa , tima kasih bnyk2 .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...