Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Friday, July 22, 2011

Main Game jee

haa.. lepas penat2 buat keja System , C++ , Pascal , BlueJ , NotePad & lain2 ..
aku akn bukak Game , utk hilangkn kerunsingan  ...
mcm biasa la , kdg2 aku akn main Game Dota ,  AngryBird , MagicMaker  dan lain2 . Hahahaa.. lebih2 lagi time cuti2 ni .Teringat lak masa dlu2 , org tergila2 kn main game Mario .. mana x nya , dlu masa skolah rendah , org mana ada main game dota2 ni .. Laptop pn x mampu nk bli bdak2 masa tuu (tpi skrg dh lain) , yg mampu bli pn game Digimon , pastu battel sama kwn , smpai lompat2 ..Gameboy time tu mhal gk . Kira sapa ada Gameboy time tu , mmg gempak laa .. Tpi aku x pernah main pn game ni masa tu .  Dah ada laptop bru main :P.. Game ni , nk ckp game lama x gk , sbb slalu d update . Mcm game dota gk , tiap2 bln update ..
 
haa tgk ni , dlu main dlm GameBoy , kotak2 jee .. skrg main dlm laptop , 3D tuu ..
(ehh , GameBoy ada jual lgi ke haa .. :P )
tpi yalakn , game yg aku mula2 main antara nya adalah game Sonic , 
hahaha.. aku main dlm Hp pertama ku .. :P .. 
hahaha.. ni la jadi kalo Mario jumpa Sonic .. :P

(︶ε︶メ)

huhuu.. tpi aku lgi bnyk main game dri study..

Bersalahnyee~~

Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

7 comments:

belog|amiyo said...

aku minat gila game ni dulu.

BHAIHAQI COOL said...

hahaha.. dh agk dh , smua org ketagih msa kecik dlu ..

L-hibari said...

aku x suke mario sbb mario tu asik nk jatuh aje. tp aku suke sonic!! huu..bestXD

BHAIHAQI COOL said...

kahh3x.. Hibary , ko ckp mcm aku ske je kt Mario tu .. :P , aku pn x ske main ..

Adzrien Shoppe said...

suka gak game..tapi kalau layan, tak makan le anak2 kat rumah ni.

aiman fanboy k-pop said...

tak minat main game!

BHAIHAQI COOL said...

@Adzrien : hahahaa~~ , jdi benti la main game ... :P
@Aiman : ohh yake , sya pn ... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...