Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Sunday, July 3, 2011

Family Day CS

Huu , aku tgh Demam ni , smlm aku truk muntah2 .. yala kn x biasa dgn benda tuu ...
nk d pendek cite , walaupn x chat , aku memaksa gk menghadir kn diri kt Family Day ni ..
hemmm ... kn dh ckp , tiap2 minggu aku akn menyibuk2 kn dri ni
dlm aktiviti2 yg berfaedah ..
haa ini la pasukan sorak laki2(smua mka bru bgun tido jee~~) ..
haa , ini semua penyokong part 1 , smua tjuk senyuman pisang d pgi hri ..
haa .. ini la kumpulan Bola aku , yg tlh menang ... (dlm mimpi jee ~~)
haa , Akhir nya Part 5 memenangi markah keseluruhan ~~

Tahniah kpd Hainizam , sbb bergambar ngan aku .. hahahaha~~
Tahniah juga kpd Azrin , sbb menjadi pengadil yg x terima rasuah ~~
Tahniah juga kpd Ilham & the Geng , sbb menang dlm bola tampar ~~
Tahniah jga kpd Part 2 & AJK2, krna menjaya kn nyee~~
Tahniah jga kpd Part 3 trutama class CS1103E laki , sbb dpt no 3 ~~
Tahniah jga pda team Lecturer , sbb Menang melawan Ajk ... Cool ~~

Mytecc.cool (︶ε︶メ)


Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

10 comments:

sibudaksenget said...

aku??? taknak cakap tahniah ke?? hohoho

BHAIHAQI COOL said...

Tahniah jgak pda Fitrah , sbb kalah dlm bola sepak .. hahahha~~

sibudaksenget said...

sengal ohh. kalah pun dapat no2 gak. lalalalala

BHAIHAQI COOL said...

ohh tu la aku ckp Tahniah , hahahha~~

Muhd Aizie said...

Muka brother yang pergang piala tu muka abg aku laa! hahha

Muhd Aizie said...

saya follow blog awak ;)

BHAIHAQI COOL said...

@Azie : ehh ya ke tu abg ko .. :)

bantalbusukz said...

kat ktorang ni xde ke??hahaha

Rashid said...

Semangat atasi segalanya. Demampun beransur sihat.. hehe

BHAIHAQI COOL said...

@bucuk : haa ?? kat apa ??
@Rasyid : yahhh , bgus2... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...