Ohh Rakan-rakan kuu (︶ε︶メ)

Saturday, January 29, 2011

Haram Kawin 1 pejabat,...



Syazwan dan Syamim yang baru balik dari solat jemaah Isyak di Masjid berborak-borak sambil berjalan.

Syamim: Aku nak kawin la Wan

Syazwan: Alhamdulillah, dengan budak mana Syamim?

Syamim: Satu pejabat Wan....

Syazwan: Ish mana boleh kawin satu pejabat… haram tuh!

Syamim: (mula hangin) ko jangan memandai buat hukum sendiri la Wan!

Syazwan: Betullah! Sengal2 aku selalu dengar ceramah agama tau!

Syamim: Ko ni dah belajar ajaran sesat agaknya

Syazwan: Takde la Syamim, lu tanyalah mana-mana ustaz pun.

Syamim: Ok, ok cuba ko cakap sebab apa haram?

Syazwan: Islam suruh kawin paling ramai 4 orang jer… kalau dah satu pejabat ko yang ada 20-30 org perempuan tu kan ke haram?

Syamim: siotnyaa Bhaihaqi Cool

Bhaihaqi : hahahhaaa.... Like la blog ni , Cool-cool selalu :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...